Inga stora grejer bara roliga grejer

Har du ingen smartphone? nähä...

Kategori: Amanda

aah, breaking bad, underbar kemi lärare. Kan vi får göra meth på lektionerna?
 

Har du också fått Studentkortet, eller är det bara jag? Har ju redan Mecenat, varför ska vi ha två? 
 
Var i med pv i Sollentuna idag och tvingade honom att smaka frappino, är nöjd över att han gillade det. Fick med grädde på! Har aldrig innan fått det på alla Espresso House's jag besökt, förvånad med väldigt glad. Chillade där ett tag sen hoppade vi studsmatta, väldigt kul. 
Sprang 8km med en min/km på 6min igår! Sjukt nöjd, första gångerna jag sprang (då 3km) var den tiden 10+min!! Fan as nöjd. Fast sista km låg på ca 7-8min :/ Får göra bättre nästa gång, men för engångs skull sprang jag i skogen och inte på gatan, var trevligt med omväxling. 
Ska fortsätta pluggiliplugga 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: