Inga stora grejer bara roliga grejer

Dagarna

Kategori: Amanda

Senaste dagarna har jag haft lite för mig. Varit på fotbollsmatch nästan mitt i natten (pv stod målis med mutad domare och våldsamma motståndare) ,ätit kebab med pommes i för första gången (super gott, prova!) och tagit nästa bälte, weho. Brunt är coolt. 
 
I morgon är det globen som gäller! Ska se Sverige- Ryssland, Sverige måste spela bättre än mot Schweiz (VILKET ORD ATT STAVA, behövde googla...), 2-3 funkar ju inte riktigt. 
Är också prova på dag eller snarare "Följ en ML-Elev dag" allmänt känt som, "nationella stalker dagen" eller "Nu-kommer-alla-uppföra-sig-super-konstigt-dagen". Kära 9onde klassare, vi kommer nog stalka er mer än ni stalkar oss. Kommer tolv till min klass och 12 till parallell, men bara två till MT... Fan att när jag gick i 9an bestämde skola så sent, hade lätt stalkat MT. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: