Inga stora grejer bara roliga grejer

Petsamos klagosång.

Kategori: Amanda

Hade bara en bild, eller snarare en blid som inte visar allas ansikten. 
 
Var ute med Petsamo igår och idag, var rätt ok men frös mycket och hade sjuka humörsvängningar. Tränade i 6hdräkterna igen, min läckte inte alls! Förra gången var jag nästan dyngsur, haha. Fick träna på att ta  oss upp i livflottar, hur man tog sig fram i grupp och om hur man bäst skulle ligga stilla i en grupp (stilla är ju en överdrift men inte att alla flyter iväg åt olika håll). Måste sätta mig med allt skolarbete :( Har franska och svenska tills tisdag. Vill verkligen inte, båda är presentationer. Franska är inte ens min grej, ur kass. Aja, slut med mitt ointressanta liv nu!
 
Discorök kan ju inte vara det mest hälsosamma att andas in, vad är det ens i? Bara kondenserat vatten, eller? Sov i ett sjukt läskigt rum fyi. Med en riktigt läskig garderob, garderoben kunde man gå in i och var ca 4 m djup och 3m bred, det stod en ensam stol i mitten vänd mot dörren, en barnsula vid listen och någon jävel hade karvat in hjälp och tre rivmärken i dörren så jag och pv blockade dörren med en annan stol, men var ändå livrädda! Ingen av garderoberna i huset hade handtag och vissa dörrar var blockerade med sängar. Dessutom hade folk skrivit massor med läskiga saker under sängarna, låter säkert super löjligt när man läser det här men det kändes verkligen som huset inte ville ha en där!
 
Nu måste jag verkligen göra det jag måste, dvs plugga för imorgon kommer pv och vi kommer ha super mysigt med egentid och bara vara så då kan jag inte stressa över uppgifter! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: