Inga stora grejer bara roliga grejer

Vad gör man inte istället för att plugga?

Kategori: Amanda

Movits! helt klart en av de bästa svenska banden.
 

Ska egentligen göra klart sista uppgifterna på matten, men har fastnat och är halvt otaggad på att cykla 6km i blåsväder... Men aja, kunde ha regnat liksom. 
Haft nationella som alla andra mainstream gymnasieettor och som de flesta andra blev jag också väldigt fundersam och oförstående över dikt frågan, förstod mig inte alls på den. Tyckte inte heller om den , mest för jag inte fattade någonting. Den sög helt enkelt.
 
Idag är den 1 månad med pv! :D Känns som vi varit tillsammans längre, haha, det kanske vi var men det blev "officiellt den 23 Mars. Firade med Frappino, de har börjat med grädde på! Tyckte det var godare förut när de hade med större isbitar i, men grädde är awesome. Dessutom får vi 20% rabbat om vi köper to go på Espresso House (tror det var 20%.
 
Nu måste jag fan bli klar med detta så det fortfarande finns lite ljus när jag cyklar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: