Inga stora grejer bara roliga grejer

-10

Kategori: Amanda

Mösspåtagning för -10.
 
Var servitris under mösspåtagningen, det var väldigt kul faktiskt. Och fick äta massa med kladdkaka, trodde min mage skulle spricka. 
Åkte sedan hem till en sjuk pv och gjorde amerikanska pannkakor åt honom, he lööv my american pankakes. Fan stolt över att jag lyckas varje gång också, haha. Firade valborg med honom också, vi har hos honom till ungefär 8, sen tog vi cykeln till brasan och mötte några av hans kompisar och såg några av scouterna ur vår klass. 
Han lyckades också kasta en halv korv på en kvinna (om du eller någon som känner dig läser detta så ber jag om ursäkt å hans vägnar) för han tappade sin korv på marken och skulle slänga in den i elden, men jaa, den gick av.
Drog sen hem till en kompis och började festen där, drack inte så mycket, tycker inte det är så kul. Man blir bara väldigt snurrig och tar 100 år att lyckas knåpa ihop ett sms som går att läsa, ungefär. Har faktiskt aldrig råkat ut för en bakfylla, tackar för det. Pv drack inte heller speciellt nämnvärt, han var fortfarande halv sjuk så han sket i det mer eller mindre. Vi gick hem väääldigt tidigt men både han och jag var trött, så när vi kom hem till honom låg vi och pratade lite innan vi däckade, det var mysigt och skönt att inte vara uppe hela natten. Vaknade vid 8-9 skit segt. Åt amerikanska pannkakor igen till frukost denna gång, haha, mycket pannkakor! 
 
Mitt hår ser för jävligt ut måste fan klippa mig, bort med aaaaalllt!! För er som bryr er liksom. 
 
Utegympa i blåsväder och t-shirt är inget att rekomendera, för er som kände för att göra det. Det är väldigt kallt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: