Inga stora grejer bara roliga grejer

Paintball i Upplands Väsby

Kategori: Amanda

Övre bilderna är några minuter efter ajg blev skjuten och de undre är hur de ser ut nu, orkade inte fota dem på överarmarna och den på låret (den ser ut som en liten galax btw, rikitgt NA) 
 
 Paintball är det roligaste hitills att spela, enligt mig. Så otroligt kul! Har liksom inte riktigt klickat med Laserdome, pga lyckas fan aldrig träffa någon och det blir inte riktigt bekräftat när man träffat något... 
Iallfall, spelade ca 7 matcher, kommer inte ihåg hur många kulor vi hade med det blev 325kr per person så ni som har lust att räkna varsågod (bollarna kostade 0,50kr/st och vi fick 100 kulor gratis alltså  50 kulor per person extra i början pga vi fick vänta). Helt okej pris enligt mig. Fick några på mig :((( Men riktigt kul iallafall, första rundan var kaos och blev träffad när en grabb i mitt lag (vi kallar honom J) blev träffad av en kula som studsade mot honom och slog in i ett träd och splittrades över mig :( Men nästa gång gick bättre, bytte bana och fattade hur man gjorde och inte skulle göra :) Jag och, vi kallar henne JR, teamade vi var pro. Vi hade redan två lag men vi höll ihop på plan :) Blev träffad av pv först på masken och sen handleden D: För dräkterna var så stora att de gled upp över armarna när jag tog upp dem :( 
Nu blev det hur mycket text som helst, haha, sorry för er lata människor som ändå vill läsa. 
Ska ut och springa strax (sent jag vet, vaknade  vid 9 och just ätit) och sen skriva rapport och läsa en annan :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: