Inga stora grejer bara roliga grejer

så. mycket. att. göra.

Kategori: Amanda

 
Snart slut på terminen och sommarlovet närmar sig (det är 3 veckor och 1 dag kvar, dvs 22 dagar) och jag har massor med saker att göra + massa med sociala tillställningar. HUR HAR FOLK TID TILL SOCIALA AKTIVITETER?? Jag kan inte ge mig iväg och träna ens för behöver införskaffa födelsedags presenter, inför morsdag och plugga ännu mer till resterande nationella och göra klart alla uppgifter som jag segat med att lämna in D: Det som var så lugnt förut... Har fått jobberbjudande också OCH KAN INTE TACKA JA DE DAGARNA för att jag har extra lärare och mentor som jag heller inte kan byta tid på D: Varför kan man inte dubblera dygn eller sig själv så att man kan sammanför allt sen i en modul på kvällen? Som Delning på iphone :(
Allergi medicinen är slut också, så går runt som en levande död. Mys. Är ju jätte bra när man ska pressa in hela kurser i huvudet på några timmar. 
Nu ska jag gå på toa, byta om till skönare kläder och skriva på svenskan. Sen ska jag äntligen sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: