Inga stora grejer bara roliga grejer

rosa är en ganska okej färg ändå

Kategori: Amanda

 
Fett taggad på att åka till pv's landställe imorrn! Igentligen skulle jag ha varit hemma och slipat båten, men men finns ju fler helger, som jag också är ledig på. 
 
Det var ju riktigt varmt hela dagen, sjukt skönt tyckte jag, fast hade lite för mycket kläder på mig... Gick och la oss sent igår efter hockyn så sprang inte imorse, ville inte tvinga upp Pv kl 5:30 på morgonen (han är super seg). 
 
En grej jag tänkt lite på, om man är gay/homo whatever du vill kalla det, är det lättare eller svårare att skaffa en partner? Jag menar, jag som tjej träffar ganska många tjejer så då borde chanserna öka för mig (om jag vore lesbisk) men iofs är tyo 80% av tjejerna jag umgås med straight (fast någon kan ju vara "garderobs lesbisk). Jag tror inte jag riktigt skulle våga gå ut för alla att jag var lesbisk, för det (av någon dum anledning) skapar oro bland ALLA som om man skulle vara kåt på varenda tjej, nej skulle inte tro det va. Låt folk gilla vem de vill. Det rör ju inte dig så länge de inte direkt har sex på bordet, fast då skulle det nog bli lite stel och pressad stämning  oavsett om det var tjej-tjej, kille-kille eller tjej-kille. Och det verkar mer accepterat med lesbiska än de som är gay (säger man gay när det är killar? har fått för mig att det är ett annat ord för homosexuell också), för det är ju "sexigt" när tvp tjejer gör det men"äckligt" när två killar gör samma sak. 
 
Nä nu ska jag börja plugga isället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: